Pure Luck Gaming
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Pure Luck Gaming

We are an Norwegian Call of Duty clan, who plays mostly for fun. We are playing competetive, but it's not that important to win. Ser alltids etter gode Norske spillere :)
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn
Forumet blir fikset på, det er IKKE ferdig!

 

 Søker i deres klan :)

Go down 
AvInnlegg
Fredrik
Gjest




Søker i deres klan :) Empty
PosteTema: Søker i deres klan :)   Søker i deres klan :) Icon_minitimeOns 18 Nov 2009, 23:25

PSN: F23Cyros
Jeg er ute etter en klan på MW2. Jeg heter Fredrik, og er 15 år, men blir 16 i desember. Jeg vil se meg som en relatert aktiv spiller. Spiller 20 timer i uka med PS3. Jeg har en del erfaringer med klan'er fra før av, fordi jeg har ledet to store klaner i CSS, og en norsk Trackmania klan ( et bilspill ) Altså, jeg har erfaring med hvordan en klan skal holdes oppe.
Men jeg har aldri vært i en klan på PS3.

Jeg vet dette høres veldig rart ut, men jeg får MW2 imorgen. Men jeg har spilt altfor mye hos kamerater som har det, og kan si meg som en veldig god og verdig motstander. Jeg kan gjerne ha tryout.

Jeg føler jeg har ganske mye å bidra med i klanen deres, p.g.a erfaringer Smile

Skype: fredrik.sigvartsen
MSN: fredddy@online.no
E-post : fredrik.sigvartsen@gmail.com

Mvh Fredrik, eller F23Cyros
Til Toppen Go down
Fredrik
Gjest




Søker i deres klan :) Empty
PosteTema: Re: Søker i deres klan :)   Søker i deres klan :) Icon_minitimeTor 19 Nov 2009, 22:57

Denne søknaden trekker jeg tilbake Smile Siden ingen har svart på to uker, vil ha en seriøs klan som bruker forumet Wink
Til Toppen Go down
Jekay919
-PL- Leder
Jekay919


Antall Innlegg : 54
Join date : 10.08.2009
Age : 32
Bosted : Fåberg

Søker i deres klan :) Empty
PosteTema: Re: Søker i deres klan :)   Søker i deres klan :) Icon_minitimeSøn 22 Nov 2009, 17:39

Fredrik skrev:
Denne søknaden trekker jeg tilbake Smile Siden ingen har svart på to uker, vil ha en seriøs klan som bruker forumet Wink

Eh?
Tema: Søker i deres klan Smile Ons Nov 18, 2009 9:25 pm

2 Uker? xD

Og btw, dette er feil forum xD

http://inzanity.forumotion.com/soknad-f1/
Til Toppen Go down
Sponsored content





Søker i deres klan :) Empty
PosteTema: Re: Søker i deres klan :)   Søker i deres klan :) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Søker i deres klan :)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Erik71 søker til pure luck

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Pure Luck Gaming :: Gjesteforum :: Søknad-
Gå Til: